Jeg har ikke modtaget seneste nummer af Sportsfiskeren, hvem skal jeg kontakte?
Kontakt Anne Holbæk i medlemsservice på ah@sportsfiskeren.dk, så hjælper vi dig.

Mit blad er ødelagt eller vådt, hvad gør jeg?
Kontakt Anne Holbæk i medlemsservice på ah@sportsfiskeren.dk, så kan vi lave en reklamation til Bladkompagniet, som uddeler magasinet. Derefter modtager du et nyt eksemplar.

Alle produkter leveret med Bladkompagniet, skal leveres i godkendt postkasse, så derfor er levering i avisrør ved vejen ikke tilladt. Oplever du dette skal du også kontakte medlemsservice, så det ikke bliver gjort fremadrettet. Her er der nemlig stor risiko for, at dit magasinet bliver beskadiget eller vådt.


Jeg læser kun Sportsfiskeren online og vil ikke længere modtage det fysiske magasin. Hvad skal jeg gøre?
Du kan godt afmelde det fysiske magasin, hvis du k
ontakter Anne Holbæk i medlemsservice på ah@sportsfiskeren.dk, så hjælper vi dig.


Jeg skal flytte, hvad gør jeg?

Du skal rette dine kontaktinformationer ved at logge ind på "Min side" som du finder ved at klikke på hængelåsen i øverste højre hjørne af denne side.

Hvor finder jeg mit medlemsnummer?
Du kan finde det på bagsiden af dit Sportsfiskeren, eller ved at logge ind på "Min side".