Webinar: Kom godt i gang med indhold på sociale medier
Vil du eller din forening gerne dele mere på de sociale medier – men mangler idéer, overblik eller værktøjer? Så er dette webinar noget for dig.
Det behøver hverken være perfekt, dyrt eller tage lang tid at producere godt indhold til sociale medier. På dette webinar får du konkrete værktøjer, metoder og inspiration til, hvordan du som frivillig kan vise hverdagen i foreningen frem på en enkel, personlig og nærværende måde.
Vi ser også på det spørgsmål, der ofte spænder ben: Hvem skal egentlig stå for det – og hvordan kan flere dele ansvaret?
På programmet
-
Hvad er “godt indhold”? Og hvad virker på sociale medier?
-
Forskellige typer af indhold – og hvordan du vælger hvad der passer til jer
-
Tips til at gøre det nemt
-
Hvem gør hvad? Sådan kan I fordele opgaverne i foreningen
-
Enkle værktøjer, skabeloner og idéer, der gør det let at komme i gang
Praktisk
Sted: Online på Microsoft Teams
Link til kurset sendes 1 time før start til den mail, du oplyser ved tilmelding
Underviser på kurset: Marie Brandt (mb@sportsfiskerforbundet.dk)